Blank

Јавно надметање ради давања у закуп пословног простора у Великом Градишту

На основу Одлукe број  001848069 2025 07837 004 005 364 011 од 14.04.2025. године Председника општине Велико Градиште, Комисија за закуп, објављује

 

ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ 

РАДИ ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА У ВЕЛИКОМ ГРАДИШТУ

 

  1. Општина Велико Градиште преко Комисије за закуп , издаје у закуп у комерцијалне сврхе, за обављање трговинске и/или услужне делатности, јавним надметањем, пословни простор у јавној својини општине Велико Градиште, и то:
  • Пословни простор укупне корисне површине од 48,54 м2, који се налази у улици Мирослава Стојановића 1а, у Великом Градишту, који се састоји од локала, кухиње и 2 тоалета, стојећи на к.п.бр.554, уписан у ЛН бр.2195 к.о.Велико Градиште
  1. Предметни пословни простор из тачке 1. овог огласа, даје се у закуп на одређено време на период до 5 (пет) година, с могућношћу продужења.

Закупнина се обрачунава од момента увођења закупца у посед.

У месечни износ закупнине нису урачунати трошкови текућег одржавања пословног простора, трошкови ел. енергије, грејања, ПТТ услуге, комунални трошкови , таксе и слични трошкови које је у обавези да сноси  будући закупац.

Излициттирани износ цене закупа уплаћује се на месечном нивоу, најкасније до 10-ог у месецу у динарској противвредности на дан плаћања по средњем курсу НБС.

  1. Почетна цена закупа износи 1 евра  по м2 на месечном нивоу,у динарској противвредности.

Цена закупа се исказује у еврима, а плаћа у динарској противвредности по званичном средњем курсу НБС на дан плаћања

  1. Право учешћа у поступку јавног надметања имају физичка лица, предузетници и правна лица, која положе гарантни износ у висини 3 месечне закупнине почетне цене у динарској противвредности по средњем курсу НБС на дан уплате.
  1. Гарантни износ се уплаћује на жиро рачун број 840-0000000961804-78 општине Велико Градиште, модел 97, позив на број 46-110-07836.

Минимални лицитациони корак је 0,2 евра.

  1. Пријаве се подносе у затвореној коверти са назнаком “за Комисију за закуп- за јавно надметање поводом давања у закуп локала у ул.Мирослава Стојановића 1а“ на писарницу Општинске управе општине Велико Градиште, соба бр.1, на адресу ул.Житни трг бр.1. Велико Градиште.
  1. Пријава физичког лица садржи: име и презиме, адресу, јединствени матични број грађана и потпис, фотокопију личне карте, пуномоћје за лице које заступа подносиоца понуде; доказ о уплаћеном депозиту; број рачуна за враћање гарантног износа; потписана изјава да прихвата све услове из јавног огласа, да је упознат са фактичким стањем пословног простора на терену и да нема примедбе на предмет надметања, односно да прихвата сва права и обавезе које проистичу из огласа.

Пријава за јавно надметање предузетника и правног лица садржи: име и презиме предузетника, назив предузетничке радње, односно назив и седиште правног лица, извод из регистра надлежног органа, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а), навођење делатности која ће се обављати, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве; доказ о уплаћеном депозиту; број рачуна за враћање гарантног износа; потписана изјава да прихвата све услове из јавног огласа, да је упознат са фактичким стањем пословног простора на терену и да нема примедбе на предмет надметања, односно да прихвата сва права и обавезе које проистичу из огласа.

  1. Пријаве се подносе у периоду од 22.04.2025. године до  07.05.2025. године.

Благовременом сматра се пријава која је пристигла на писарницу Општинске управе општине Велико Градиште најкасније до 14 часова 07.05.2025. године.

  1. По истеку рока за подношење пријава, не могу се подносити нове пријаве, нити мењати и допуњавати пријаве послате у року.

Пријаве које су поднете после одређеног рока, одбацују се као неблаговремене.

Неблаговремене, непотпуне и неуредне пријаве се не разматрају.

  1. Поступак јавног надметања  сматра  се  успелим  и  у  случају  достављања  једне  исправне пријаве  којом  се  подносилац  проглашава закупцем, ако на јавном надметању понуди износ закупнине најмање у висини почетне цене закупнине по којој се непокретност може дати у закуп.
  1. Јавно надметање ће се одржати дана 08.05.2025. године, са почетком у 10:00 часова у просторијама Општинске управе општине Велико Градиште у канцеларији број 25/5, пред Комисијом за закуп, ако је достављена најмање једна пријава.
  1. Право на закључење уговора о закупу стиче учесник јавног надметања који је понудио највећи износ закупнине.
  2. Комисија ће припремити извештај о спроведеном поступку, који ће са записником и другим подацима о спроведеном поступку доставити ради даљег поступања Општинском већу општине Велико Градиште.
  1. Учесник огласа коме је дата непокретност у закуп, дужан је да у року од 15 (петнаест) дана од дана пријема Решења о давању у закуп пословног простора Општинског већа (у даљем тексту: решење Општинског већа), закључи уговор о закупу.
  1. Понуђачу са утврђеним највећим износом закупнине који закључи Уговор о закупу у року у складу са решењем Општинског већа, уплаћени гарантни износ се урачунава у износ закупнине.
  1. Осталим учесницима враћа се уплаћени гарантни износ у року од 10 дана, од дана доношења решења Општинског већа.
  1. Уколико први најповољнији понуђач одустане од закључења Уговора о закупу односно неоправдано не приступи закључењу уговора, непокретност се додељује другом најповољнијем понуђачу.
  1. Уколико учесници Огласа са утврђеном најповољнијом првом и другом понудом одустану од закључења Уговора о закупу, немају право на повраћај уплаћеног гарантног износа, а Комисија јавно оглашава да поступак није успео.
  1. Закупац је у обавези да пре потписивања уговора о закупу положи гаранцију – обезбеђење и то оверену бланко меницу без протеста са меничним овлашћењем.
  1. Закупац не може: преносити право закупа непокретности или њеног дела на друго лице, издати је у закуп или подзакуп другом лицу.
  1. Закупац је у обавези да непокретност користи у складу са прописима и наменом.
  2. Закупнина се плаћа до десетог у месецу за текући месец.
  3. Закуподавац задржава право да сваке године увећа закупнину утврђену уговором о закупу, имајући у виду тржишну висину закупнине за одређену локацију.
  4. Разгледање непокретности се може извршити сваког радног дана у периоду од 10 до 12 часова уз претходну најаву лично у просторијама Одељењу за урбанизам и имовинскоправне послове Општинске управе општине Велико Градиште, соба бр. 25/5.
  5. Изабрани понуђач је у обавези да пре потписивања уговора о закупу закуподавцу достави доказ о плаћању трошкова поступка јавног надметања (оглашавања).
  6. Оглас се објављује на огласној табли Општине Велико Градиште, сајту општине Велико Градиште и дневним новинама “Српски телеграф“.

Изјава
Образац за пријаву

Број: 001848069 2025 07837 004 005 364 011
Датум  15.04.2025. године

Комисија за закуп

Саша Стевић, председник Комисије, с.р.

Зоран Алексић, члан, с.р.

Слободан Живић, члан , с.р.

image_pdfimage_print
Kliknite da odslusate selektovan tekst.