Јавни позив ради давања у закуп Вертикалног кеја у јавној својини општине Велико Градиште

На основу одредби Одлуке о покретању поступка давања у закуп непокрентости у својини општине Велико Градиште – Вертикални кеј (“Сл. гласник општине Велико Градиште“ бр. 10/14), члана 28. Одлуке о прибављању и располагању стварима у јавној својини општине Велико Градиште („Службени гласник општине Велико Градиште“ бр. 7/14) на предлог Општинског већа, Комисија за давање у закуп грађевинског земљишта СО Велико Градиште, о б ј а в љ у ј е јавни позив ради давања у закуп Вертикалног кеја у јавној својини општине Велико Градиште јавним надметањем.

1. Општина Велико Градиште издаје у закуп део објекта Вертикални кеј у Великом Градишту на делу кат.парцеле бр. 544 КО Велико Градиште.

Укупна дужина објекта који се даје у закуп је 151,00 метар.

Са објекта који се даје у закуп врше се делатности државних органа (контроле речног саобраћаја, контроле превоза робе и путника, царинске формалности, лучке делатности, комунлне делатности и сл.

Послови других државних органа претходно набројани као и други непоменути послови а везани за делатност државних органа саставни су део намене објекта и нису предмет поступка давања у закуп нити се њиме могу ограничити или искључити.

2. Предметна непокретност даје се у закуп на одређено време на период од 4 (четири) године.

За време трајања закупа закупац је дужан да сноси трошкове одржавања објекта као и да одржава уређаје и опрему на њему у исправном и функционалном стању.

Право испоруке и наплате воде за пиће бродовима који пристају на пристан задржава ЈКП „Дунав Велико Градиште“.

Право испоруке и наплате погонског горива бродовима који пристају на пристан задржава Компанија „Стокић“ ОД из Великог Градишта.

3. Почетна цена закупа износи 47.000,00 еура, у динарској противвредности по средњем курсу на дан на годишњем нивоу.

Цена закупа се исказује у еурима, а плаћа у динарској противвредности по средњем курсу НБС на дан плаћања.

Годишњи износ закупнине плаћа се тромесечно.

4. Право учешћа у поступку јавног надметања имају предузетници и правна лица, која положе гарантни износ у висини мин. 10% почетне цене и приложе изјаву о прихватању свих услова из огласа.

Гарантни износ се уплаћује у буџет Општине, на жиро рачун број 840-0961804-78 (наменски рачун) приликом подношења пријава.

5. Пријаве за јавно надметање, подносе се Комисији у затвореним ковертама, са назнаком “пријава за јавно надметање за закуп Вертикалног кеја”, преко писарнице Општинске управе општине Велико Градиште.

6. Пријава за јавно надметање садржи: име и презиме предузетника, односно назив и седиште правног лица, извод из регистра надлежног органа,копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а), пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве;изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању;изјаву о прихватању почетне цене закупа; доказ о уплаћеном депозиту;број рачуна за враћање гарантног износа; изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза.

7. Минимални рок за оглашавање износи 30. дана од дана објављивања.

8. Писане пријаве подносе се у периоду од 27.10.2014. године до 27.11.2014. године.

9. Учесницима Огласа издаје се доказ о предаји пријаве.

10. По истеку рока за подношење пријава за јавно надметање, не могу се подносити нове пријаве, нити мењати и допуњавати пријаве послате у року.

Пријаве које су поднете после одређеног рока, одбацују се као неблаговремене.

Неблаговремене, непотпуне и неуредне пријаве се не разматрају.

11. Поступак јавног надметања сматра се успелим и у случају достављања једне исправне пријаве за учешће којом се подносилац пријаве региструје и присуствује јавном надметању и проглашава закупцем, ако прихвати почетну висину закупнине по којој се непокретност може дати у закуп.

12. Јавно надметање ће се одржати дана 28.11.2014. године, са почетком у 11 часова

у просторијама општине Велико Градиште у Сали Скупштине општине, пред Комисијом за давање у закуп, ако је достављена најмање једна пријава, односно ако истом приступе најмање 2 независна учесника, лично или преко овлашћеног пуномоћника са овереним овлашћењима за заступање на јавном надметању.

13. Учесници јавног надметања, пред Комисијом усмено дају своје понуде.

14. Свака наредна понуда мора бити увећана најмање за 50 еура у динарској противвредности по средњем курсу НБС на дан надметања, од износа претходне понуде.

15. Јавно надметање се завршава, када се после највећег постигнутог износа, по трећем позиву Комисије, не јави учесник јавног надметања са већим износом.

16. Право на закључење уговора о закупу стиче учесник јавног надметања који је понудио највећи износ закупнине.

17. Понуђач који је учинио најповољнију понуду, обавезан је да на позив председника Комисије, одмах, потпише изјаву да је понудио највиши износ закупнине, са назнаком висине понуђеног износа закупнине.

18. Уколико најповољнији понуђач одбије да потпише изјаву из претходне тачке овог огласа, председник Комисије, позива првог следећег најповољнијег понуђача да потпише изјаву.

Уколико први следећи најповољнији понуђач не потпише изјаву из тачке 16. овог огласа, председник Комисије јавно оглашава да поступак јавног надметања није успео.

Понуђачима који одбију да потпишу изјаве положени депозит се не враћа.

19. Обавештење о резултату надметања се истиче на огласној табли општине.

20. Комисија ће припремити извештај о спроведеном поступку и предложити избор најповољнијег понуђача, који ће доставити Општинском већу заједно са записником о спроведеном поступку.

Веће након спороведеног поступка, образложену одлуку доставља Скупштини на одлучивање.

Лице овлашћено за закључење уговора по коначности одлуке је Председник општине уз претходно добијену сагласност Општинског јавног правобраниоца.

21. Учесник огласа коме је дата непокретност у закуп, дужан је да у року од 15 (петнаест) дана од дана пријема одлуке, закључи Уговор о закупу.

22. Учеснику јавног надметања са утврђеним највећим износом закупнине који закључи Уговор о закупу у року од 15 дана од дана пријема коначне одлуке, уплаћени гарантни износ се урачунава у износ закупнине.

23. Осталим учесницима враћа се уплаћени гарантни износ у року од 5 дана, од дана одржаног надметања.

24. Уколико први најповољнији понуђач одустане од закључења Уговора о закупу или у прописаном року не закључи уговор о закупу, непокретност се додељује другом најповољнијем понуђачу.

25. Уколико учесници Огласа са утврђеном најповољнијом првом и другом понудом одустану од закључења Уговора о закупу, немају право на повраћај уплаћеног гарантног износа, а Комисија јавно оглашава да поступак јавног надметања није успео.

26. Закупац је у обавези да положи гаранцију – обезбеђење и то: оверене бланко менице до износа једногодишњег закупа, пре потписивања уговора о закупу.

27. Закупац не може: преносити право закупа непокретности или њеног дела на друго лице, издати је у закуп или поџакуп другом лицу.

28. Закупац је у обавези да непокретност користи у складу са прописима и наменом.

29. Сва ближа обавештења могу се добити на телефон број 012/662-122 лок. 113.

30. Оглас ће бити објављен на сајту општине, огласној табли општине и у средствима јавног информисања.

Број: 06-86/2014-01-1

Датум: 24.10.2014. године

Председник Комисије

Слободан Миладиновић,с.р.

image_pdfimage_print